Tuesday, August 23, 2016

Starring: The Guy Laroche Dress (V1240 Vogue Paris Original)

 Keep reading for more photos & outfit details / Continuem a ler para verem mais fotos e detalhes



EN: Paraphrasing a very good Friend of mine: "I'm Sexy and I Know it" :D - she happens to be the friend who got me the fabric to make this dress so I had to say it out loud, lol! I'm wearing it only for show (I know a lot of you were curious to see me wearing it). So what do you guys think? I really love it and I will save it for a special occasion like a friend's engagement party, lol. The making of this dress is fully documented on my sewing blog if you're interested (click here) and what a journey it was.
Thank you all for reading, have a wonderful week ahead!

Facebook / Bloglovin / Instagram
---
PT: Parafraseando uma grande Amiga minha: "I'm Sexy and I Know it" :D - ela foi quem me conseguiu o tecido para o vestido, por isso tinha mesmo de dizer isto! Estou a usá-lo só para verem como fica (sei que muitos de vocês andavam curiosos), o que acham dele? Eu adoro-o e vou guardá-lo para estrear num evento especial, como a despedida de solteira de uma amiga, haha! A confeção desta peça está documentada por inteiro no meu blogue de costura, se vos interessar (clicar aqui), e foi uma viagem e tanto!
Obrigada a todos por passarem por cá, tenham uma ótima semana!

Facebook / Bloglovin / Instagram





Self-made dress, Asos shoes (old), Lanidor earrings (old), CK watch (old), Zara cat-eye mirrored sunglasses

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!